jueves, 4 de marzo de 2010

TORSDAG – TOKIO HOTEL GLOBEN


Thursday, March 4, 2010

Hemma på svensk mark igen! Jeez vad kallt!! Ska precis hämta upp William och ta med honom till Tokio Hotel konserten. Återkommer med bilder!
KRAM

0 comentarios:

Publicar un comentario

Crea tu Foto :)